Το Κόκκινο Φόρεμα σύμβολο κατά των καρδιοπαθειών για τις γυναίκες στην Ελλάδα

Το Φόρεμα-σύμβολο που υιοθετήθηκε από το Εθνικό Ίδρυμα Υγείας της Αμερικής στα πλαίσια του προγράμματος ενημέρωσης “The Heart Truth” , ενέπνευσε το «Νιώσε την Καρδιά σου»  σε αντίστοιχη κίνηση για το ελληνικό κοινό. Η ΕΕΛΙΑ, σε συνεργασία με την Coca-Cola Light και την εταιρεία ρουχισμού BSB, δημιούργησαν το Κόκκινο Φόρεμα, το οποίο παρουσιάστηκε στις 14 Απριλίου 2013 στα πλαίσια της εκδήλωσης Madwalk by Coca-Cola light .  Τα έσοδα από τις πωλήσεις του διατεθηκαν για την ενίσχυση της πρωτοβουλίας της ΕΕΛΙΑ, για την ενημέρωση των Ελληνίδων γύρω από τις καρδιαγγειακές παθήσεις.