Σάββατο, Νοέμβριος 17, 2018
Home > ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ > ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ > Βήματα για πιο υγιή καρδιά
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ

Βήματα για πιο υγιή καρδιά

Πάρε τώρα την υγεία της καρδιάς σου στα χέρια σου. Για να διαπιστώσεις εάν διατρέχεις κίνδυνο, αρκεί να έρθεις σε επικοινωνία με τον γιατρό σου και να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:

1ο Βήμα
Ενημερώσου για τους παράγοντες κινδύνου για καρδιαγγειακή νόσο

  • Υψηλή αρτηριακή πίεση
  • Υψηλή χοληστερόλη
  • Σακχαρώδης διαβήτης
  • Κάπνισμα
  • Παχυσαρκία
  • Καθιστική ζωή
  • Ηλικία > 55 ετών
  • Οικογενειακό ιστορικό καρδιακής ή αγγειακής πάθησης

 

2ο Βήμα
Μάθε τους αριθμούς που αφορούν στην υγεία σου

  • Αρτηριακή πίεση
  • Χοληστερόλη (ολική χοληστερόλη, «κακή» χοληστερόλη – LDL, «καλή» χοληστερόλη – HDL, τριγλυκερίδια)
  • Γλυκόζη (σάκχαρο) νηστείας
  • Δείκτης μάζας σώματος

 

3ο Βήμα
Συζήτησε με τον γιατρό σου

για την υγεία της δικής σου καρδιάς, ώστε να εκτιμήσει εάν διατρέχεις κίνδυνο. Ακολούθησε τις οδηγίες του για να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και να μειώσεις τις πιθανότητες να εμφανίσεις επιπλοκές από το καρδιαγγειακό σύστημα.

 

4ο Βήμα Προχώρησε σε απλές κινήσεις, που μπορούν να επιφέρουν τεράστιο όφελος στην υγεία της καρδιάς σου:

  • Κόψε το κάπνισμα
  • Αν παρουσιάζεις κάποια πάθηση που επηρεάζει την καρδιά (αρτηριακή υπέρταση, υπερλιπιδαιμία, σακχαρώδη διαβήτη), φρόντισε να δεχθείς συμβουλή από ειδικό γιατρό και να ακολουθήσεις τις οδηγίες του
  • Ασκήσου τακτικά
Visit Us On Facebook